Kraj

DD Media wydaje nowy tytuł w segmencie customer publishing

Dwumiesięcznik "Cały dla małych" to nowy tytuł DD Media, wydawcy "Dzień dobry", w segmencie customer publishing. Tytuł przygotowany jest dla...

Dwumiesięcznik “Cały dla małych” to nowy tytuł DD Media, wydawcy “Dzień dobry”, w segmencie customer publishing. Tytuł przygotowany jest dla sieci sklepów Smyk. Skierowany jest do rodziców i dzieci w wieku do 14 lat. Znajdują się w nim porady ekspertów, wywiady ze znanymi ludźmi, moda dziecięca, gry i zabawy oraz porady finansowe. Pierwszy numer magazynu ukaże się 28 września, drugi – 4 listopada. Nakład pisma o objętości 44 stron wynosi 50 tys. egz. Dystrybuowany jest w 34 sklepach sieci Smyk. Kosztuje 2,90 zł. Klienci, którzy dokonają w sklepie zakupu za min. 50 zł, otrzymają go bezpłatnie. – Dynamiczny rozwój i olbrzymi potencjał rynku customer publishing oraz zadowolenie klientów zdecydowały, że stawiamy na rozwój struktur odpowiedzialnych za przygotowanie i sprzedaż magazynów dla klienta. Naszym zdaniem customer publishing podobnie jak w Europie Zachodniej w niedługim czasie stanie się jednym z głównych kanałów komunikacji z konsumentem – mówi Morten Lindholm, prezes wydawnictwa DD Media. (BG)