Przetargi

Tele2 Polska rozpisał przetarg reklamowy

Tele2 Polska, drugi po Telekomunikacji Polskiej SA pod względem wielkości operator stacjonarny w kraju, rozpoczyna przetarg reklamowy. Briefy przetargowe trafiły...

Tele2 Polska, drugi po Telekomunikacji Polskiej SA pod względem wielkości operator stacjonarny w kraju, rozpoczyna przetarg reklamowy. Briefy przetargowe trafiły do sześciu agencji. Od 2003 r. za obsługę budżetu reklamowego firmy była odpowiedzialna agencja JWT (wcześniej firma współpracowała z agencją Red Cell Polska). Ostatni projekt dla marketera realizowany obecnie pod hasłem “Nie przejdzie!” przygotowała jednak agencja reklamowa ID Advertising. Przetarg dotyczy propozycji kreatywnych, agencje mają się prezentować na początku października br., a wybór ma nastąpić w ciągu 2-3 tygodni. Za obsługę mediową Tele2 Polska odpowiada Starcom. Tele2 Polska to drugi co do wielkości (po TP SA) reklamodawca wśród operatorów stacjonarnych. W ub.r. na reklamę w telewizji, prasie, radiu i kinie firma wydała ponad 50 mln zł brutto (dane: Expert Monitor). W bieżącym roku (od stycznia do sierpnia włącznie) wydatki reklamowe operatora zamknęły się w kwocie 17 mln zł. Strategia Tele2 w Polsce, podobnie jak na innych rynkach, gdzie szwedzka grupa rywalizuje z byłymi operatorami narodowymi, zakłada pozycjonowanie i promowanie się jako tańszy operator (Tele2 nie stroni od reklamy porównawczej). Tele2 Polska pozyskał do tej pory 1 mln klientów. Telekomunikacja Polska ma ich 9,5 mln, Telefonia Dialog – 450 tys., a Netia – 405 tys. (MB)