Kraj

Grupa ARBO IG wprowadza na polski rynek nowy dom sprzedaży

Grupa ARBO IG, do której należy ARBOmedia, wprowadza na polski rynek kolejny dom sprzedaży. Jego marki na razie nie ujawniono,...

Grupa ARBO IG, do której należy ARBOmedia, wprowadza na polski rynek kolejny dom sprzedaży. Jego marki na razie nie ujawniono, projekt funkcjonuje pod roboczą nazwą Bizon. Nowa firma będzie się specjalizowała w sprzedaży prasy, outdooru i internetu, ale jedynie z określonego segmentu. Jak powiedział Marcin Woźniak, prezes ARBOmedia, nowa marka zadebiutuje w Polsce, ale ma się także pojawić na kolejnych rynkach, na których działa ARBO IG (Niemcy, Hiszpania, Czechy, Słowacja, Rumunia). Grupę ARBO IG notowaną na giełdzie we Frankfurcie reprezentował w Polsce dotąd jedynie dom sprzedaży ARBOmedia, również specjalizujący się w sprzedaży mediów out of home, internetu i prasy niszowej. W ub.r. osiągnął 10 mln zł przychodów. Marcin Woźniak nie ujawnił, kto pokieruje nową strukturą ARBO IG w Polsce. (JN)