Kraj

Renault Polska uzależnia wybór spotu reklamowego od decyzji klientów

Firma motoryzacyjna Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Renault Clio...

Firma motoryzacyjna Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Renault Clio Sport. Opinia osób biorących udział w głosowaniu będzie liczyła się przy wyborze filmu, który pojawi się w najnowszej kampanii telewizyjnej. Premiera filmów odbędzie się w dniach 18-20 września br. na stronie internetowej Renault. Oba filmy czerpią z gatunku sensacji. W pierwszym z nich występuje Borys Szyc jak oficer policji ścigający bandytę po polskich drogach. W drugiej propozycji widać mężczyznę jadącego Renault Clio Sport, który okazuje się szybszy od wystrzelonej kuli. Osoby biorące udział w głosowaniu mogą w tych dniach wziąć również udział w konkursie na najlepszy tytuł filmu. Na zwycięzców czekają nagrody: kolacja z Borysem Szycem lub zegarek z kolekcji Renault Sport. Nowy film reklamowy będzie emitowany w TVP, TVN, Polsacie, TVN24, TVN Turbo, Discovery od 22 września br. Oficjalne wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej. Za obsługę kampanii reklamowych Renault w Polsce odpowiadają Publicis i Carat Polska. (JP)