Kraj

Front Design i Media Direction OMD przygotowały kampanię dla Discovery Channel

Agencja Front Design przygotowała strategię i kreację kampanii promującej pasmo "Walka o ropę" w Discovery Channel. Kampania promująca serię Discovery...

Agencja Front Design przygotowała strategię i kreację kampanii promującej pasmo “Walka o ropę” w Discovery Channel. Kampania promująca serię Discovery Channel obejmie outdoor, prasę i radio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Wzmocnieniem i uatrakcyjnieniem przekazu reklamowego mają być manekiny przymocowane do 6 gigaboardów w 6 największych miastach Polski. – Chcieliśmy wyjść poza utarte ścieżki promocji i połączyć elementy tradycyjnego outdooru z ambientem – mówi Rafał Krystosiak, dyrektor kreatywny Front Design. Łącznie kampania obejmie 7 gigaboardów, 80 backlightów oraz reklamy w “Przekroju” i radiu RMF FM. (PM)