Zagranica

Wizerunek Jezusa na kuflu piwa w kampanii reklamowej w Wielkiej Brytanii

Twarz Jezusa pojawi się na kuflu od piwa w tegorocznej świątecznej kampanii przygotowanej przez kościelną agencję Churches Advertising Network. Jej...

Twarz Jezusa pojawi się na kuflu od piwa w tegorocznej świątecznej kampanii przygotowanej przez kościelną agencję Churches Advertising Network. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi. Kampania, której kreację przygotował Radioville, prowadzona jest pod hasłem “Gdzie go znajdziesz?”. Obejmuje plakaty z wizerunkiem Chrystusa na kuflach od piwa oraz reklamy radiowe, w których młodzi ludzie opowiadają o swoich doświadczeniach z wiarą. Reklamy kierują do serwisu Myspace.com i namawiają młodych ludzi, by opowiadali o swoich doświadczeniach z Bogiem. Radioville twierdzi, że kampania nawiązuje do starych historii z okresu, w którym ludzie widzieli twarz Jezusa na pniach drzew, kromkach chleba itp. Teraz rozwinęła ją, pokazując obrazy Jezusa w najmniej spodziewanych miejscach. Zdaniem Francisa Goodwina, przewodniczącego Churches Advertising Network, celem tegorocznej kampanii jest wywołanie dyskusji o Bogu i temu mają służyć przygotowane reklamy. Strona MySpace.com będzie zawierać link do strony Rejesus zawierającej informacje o wierze chrześcijańskiej. (“BrandRepublic”)