Kraj

Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2

"Począwszy od dnia 11 września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym "Uwaga!" emitowanym przez stację TVN widzom...

“Począwszy od dnia 11 września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym “Uwaga!” emitowanym przez stację TVN widzom przedstawiono nieprofesjonalne metody prowadzenia rozmów telefonicznych dotyczących zawierania umów przez firmę Tele2.

Reportaż ten – w naszym przekonaniu niesłusznie – uderzył w całą branżę telemarketingową.

Materiał dziennikarzy TVN – co w tym miejscu chcemy zdecydowanie podkreślić – powstał na Słowacji, a nie w jakimkolwiek polskim centrum telemarketingowym, których większość zrzeszona jest w Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. Pragniemy przypomnieć, że SMB w Polsce działa już 11 lat, a jego członkowie zobowiązani są do przestrzegania kodeksu etycznego. Kodeks ten stanowi o tym, że rzetelność i prawda w kontaktach z klientem stanowią wartość najwyższą. Przynależność do Stowarzyszenia wiąże się ponadto z ciągłym rozwojem procedur jakościowych i kontrolnych firmy.

– Członkostwo firmy telemarketingowej w SMB daje potencjalnemu klientowi gwarancję jakości świadczonych usług działania zgodnego z etyką zawodową i obowiązującym prawem. Istnieje oczywiście ryzyko związane z czynnikiem ludzkim – zabiegamy jednak o pracowników i telemarketerów wykazujących się najwyższą kulturą osobistą i moralną – zapewnia Jacek Barankiewicz, wiceprezes SMB”.