Kraj

Nestle chce wyróżnić Lion promocją konsumencką "Africa Expedition"

Nestle rozpoczyna promocję batonów marki Lion pod nazwą "Africa Expedition". Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań...

Nestle rozpoczyna promocję batonów marki Lion pod nazwą “Africa Expedition”. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań konkurencji oraz budowa wizerunku marki Lion jako marki wysokiej jakości, nowoczesnej, kojarzącej się z przygodami i wyzwaniami. Za przygotowanie i obsługę akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja Data Solutions. Promocja “Africa Expedition” potrwa do końca listopada i skierowana jest do osób w wieku 15-20 lat. Na potrzeby akcji przygotowano loterię, w której do wygrania jest wyprawa do Afryki. Codziennie można wygrać również nagrody rzeczowe: namioty, śpiwory, plecaki, aparaty cyfrowe, zegarki z GPS, kurtki oraz rowery górskie. Aby wziąć udział w promocji i wygrać, konsumenci muszą wysłać SMS-a z hasłem Liona pod numer znajdujący się na opakowaniu produktu. Promocja będzie komunikowana na opakowaniach, a także na materiałach POS w punktach sprzedaży. Planowane jest również bardzo silne wsparcie w mediach (TV, kino, outdoor, radio, internet), ale szczegółów nie podano. Na potrzeby promocji agencja Data Solutions przygotowała key visual oraz propozycje nagród, zajmuje się również kompleksową obsługą loterii. (TW)