Kraj

Nowy wizerunek RMF Classic wsparty kampanią

Pod hasłem "Kulturalne rozdanie" trwa do 3 listopada br. kampania promująca sieć radiową RMF Classic. Patronkami radia zostały cztery muzy...

Pod hasłem “Kulturalne rozdanie” trwa do 3 listopada br. kampania promująca sieć radiową RMF Classic. Patronkami radia zostały cztery muzy opiekujące się różnymi dziedzinami sztuki. Kampania reklamowa obejmuje prasę codzienną i 17 magazynów, m.in. “Politykę”, “Panią”, “Przekrój”, “Forum”. W reklamach prasowych pojawiają się muzy, które zachęcają do udziału w towarzyszącemu kampanii konkursowi “Kulturalne rozdanie”. Zadaniem uczestników zabawy – słuchaczy RMF Classic jest wymyślenie imion dla muz – patronek stacji. Wyniki konkursu ogłaszane są w każdy poniedziałek, środę i piątek. Nagrodami w zabawie są m.in. najnowsze płyty z muzyką klasyczną i filmową, filmy na DVD, zaproszenia na filmowe premiery itp. Za kreację i realizację kampanii odpowiada należąca – podobnie jak RMF Classic – do grupy Broker FM agencja Art FM. RMF Classic nadaje obecnie w Krakowie, Szczecinie, Gdańsku, Warszawie i we Wrocławiu. (BG)