M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Equinox i Yapan przygotowały społeczną kampanię "Kocham. Nie biję"

Serwis Dzienny | 21 września 2006, 06:45

Agencja reklamowa Yapan przygotowała kreację, a dom mediowy Equinox zaplanował i kupił media do społecznej kampanii reklamowej przeciwko przemocy w...

Agencja reklamowa Yapan przygotowała kreację, a dom mediowy Equinox zaplanował i kupił media do społecznej kampanii reklamowej przeciwko przemocy w domu "Kocham. Nie biję". Pomysłodawczynią akcji jest prywatna osoba - Anna Mazepa-Sobiak, młoda mama mieszkająca w Gdańsku, której udało się znaleźć partnerów i sponsora do kampanii. Na 1000 nośników reklamy zewnętrznej należących do firm AMS, Clear Chanel Poland, Stroer i News Outdoor, udostępnionych bezpłatnie, prezentowana jest wybrana w castingu rodzina z Gdańska. Anna Mazepa-Sobiak za pośrednictwem "Gazety Wyborczej" w Trójmieście zaprosiła do udziału w castingu rodziny, które chciały wziąć udział w przedsięwzięciu. Również dzięki informacji w "Gazecie Wyborczej" udało się znaleźć sponsora kampanii - firmę MCSI Group zajmująca się doradztwem i marketingiem w branży IT. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa kilka tygodni. Akcja prowadzona jest jednocześnie w internecie. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,