Kraj

Instalator Polski i Euro Media inwestują w internet

Wydawnictwa Instalator Polski i Euro Media inwestują w internet. Będą rozbudowywać portale internetowe wokół wszystkich swoich siedmiu tytułów. Branżowe portale...

Wydawnictwa Instalator Polski i Euro Media inwestują w internet. Będą rozbudowywać portale internetowe wokół wszystkich swoich siedmiu tytułów. Branżowe portale będą wzbogacone o zawartość merytoryczną. Ich celem będzie skupienie danej branży wokół portalu. Unowocześnione portale mają też wpływać, jak mówi dyrektor marketingu i reklamy Sławomir Zalewski, na wzrost sprzedaży powierzchni reklamowej. Portfolio obu wydawnictw zawiera pisma: “Polski Instalator”, “Elektroinstalator”, “Auto Moto Serwis”, “Rynek Chemiczny”, “Świat Szkła”, “Chłodnictwo i Klimatyzacja” oraz “Ochrona Mienia”. Najwcześniej, za mniej więcej trzy tygodnie, ruszy portal wokół miesięcznika “Świat Szkła”. (PN)