Przetargi

Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lotos Paliwa

Agencja reklamowa DDB Warszawa w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługą ATL i BTL paliw i stacji benzynowych spółki Lotos...

Agencja reklamowa DDB Warszawa w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługą ATL i BTL paliw i stacji benzynowych spółki Lotos Paliwa (Grupa Lotos). Wartość kontraktu i jego szczegóły nie zostały ujawnione. Z przetargu wycofały się dwie agencje – na etapie wstępnych prezentacji zrezygnowała agencja Saatchi & Saatchi, a po ogłoszeniu short-listy (znalazły się na niej agencje DDB Warszawa, Publicis i Ad Fabrika FCB) z przetargu wycofał się także Publicis. Jak informuje Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupy Lotos, agencję DDB Warszawa wybrano m.in. dlatego, że ma bogate doświadczenie w zakresie długoterminowego prowadzenia marek. Jednocześnie Grupa Lotos, o czym informuje Zachowicz, prowadzi przetarg dotyczący doradztwa w zakresie opracowania strategii marketingowej i strategii komunikacji marki korporacyjnej – Lotos. W przetargu biorą udział firmy Stratosfera, Corporate Profiles Consulting i Intuition. Corporate Profiles Consulting do tej pory konsultowała projekty Grupy Lotos, m.in. doradzała w zakresie pozycjonowania sieci stacji benzynowych. Grupa Lotos nie planuje w najbliższym czasie zmian domu mediowego. Nieprzerwanie współpracuje z domem mediowym Optium Media OMD oraz agencją reklamową Ad Fabrika FCB, która zajmuje się budżetem ATL olejów Lotos. (MKS)