Przetargi

Dialog przygotowuje nowy przetarg ATL

Dialog unieważnił prowadzony od sierpnia br. przetarg ATL-owy (startowało w nim siedem agencji). Najbliższą kampanię reklamową promującą ofertę szerokopasmowego internetu...

Dialog unieważnił prowadzony od sierpnia br. przetarg ATL-owy (startowało w nim siedem agencji). Najbliższą kampanię reklamową promującą ofertę szerokopasmowego internetu DialNet przygotuje dotychczasowa agencja Oskar Wegner. W ciągu 1-1,5 miesiąca Dialog rozpisze nowy, otwarty przetarg na kreację. Ma on potrwać trzy miesiące. Nie będzie dotyczył budżetu mediowego, który pozostanie w gestii MPG Media Planning (po wygranym w lutym br. przetargu przejął ten biznes od Starlinka). W związku z planami szybkiego rozwoju portfolio usług i klientów w najbliższych latach operator planuje stopniowe podwyższanie swoich wydatków marketingowo-reklamowych do poziomu dwukrotnie wyższego niż obecnie (teraz jest to ok. 2,5 proc. przychodów, ma być ok. 5 proc.). W 2005 r. Telefonia Dialog miała 501 mln zł przychodów ze sprzedaży, a na ten rok prognozuje co najmniej utrzymanie tego wyniku (po I poł. br. operator osiągnął 250 mln zł przychodów). (MB, MG)