Kraj

ING BŚ startuje z kampanią swoich kont oszczędnościowych

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową Otwartego Konta Oszczędnościowego (OKO). Przygotowały ją agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western. Grupą...

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową Otwartego Konta Oszczędnościowego (OKO). Przygotowały ją agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western. Grupą docelową są klienci dużych, tradycyjnych banków, mający lokaty lub nadwyżki na ROR-ach, w wieku 35-50 lat, mieszkający w dużych i średnich miastach. Dodatkowo przygotowany został konkurs dla dotychczasowych klientów OKO. Celem kampanii jest poinformowanie klientów innych banków o warunkach oszczędzania w ING Banku Śląskim i zachęcenie ich do otwarcia OKO w ING. Kampania komunikować ma to, że połowa Polaków trzyma oszczędności na niekorzystnych warunkach, zachęcać konsumentów do porównania swoich obecnych warunków do warunków oferowanych przez ING. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasy (dzienniki, tygodniki, magazyny, prasa lokalna) i materiałów POS. Konkurs dla klientów ING wspierany jest mailingami, insertami do wyciągów i materiałami POS. W konkursie nagradzani będą klienci OKO, za których namową ING pozyska nowych klientów na ten produkt. (MG)