Kraj

Chiquita funduje w promocji wycieczki do Kostaryki

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich "Weź...

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich “Weź ze sobą moc słońca” jest skierowana do konsumentów, druga “Banany Chiquita, Twój bilet do Kostaryki” – do partnerów biznesowych. Celem akcji jest dalsza promocja marki wśród polskich konsumentów i dotarcie do nich z przekazem o najwyższej jakości owoców oferowanych przez Chiquitę. Podstrony internetowe informujące o promocjach przygotował zespół Ogilvy Interactive. Promocja “Weź ze sobą moc słońca” potrwa do końca października br. Promocyjne produkty będzie można kupić w sieciach handlowych: Real, Geant, Ahold (Hypernova, Albert), Eko, Piotr i Paweł oraz MarcPol. Zaplanowano także loterię dla konsumentów. Kupując w promocji 1 kilogram bananów i wysyłając SMS-a, można będzie wygrać jeden z trzech rodzinnych wyjazdów do Kostaryki i rodzinne zestawy koszulek. Nagłośnienie promocji zaplanowano w radiu, internecie i na POS-ach w placówkach handlowych. Promocja dla hurtowni i sklepów detalicznych zakończy się w listopadzie br. Tutaj także przewidziano loterię. Nagrodą jest jedna z 6 dwuosobowych wycieczek do Kostaryki, koszulki i bony towarowe Sodexho. Informacje o promocji będzie można znaleźć w prasie handlowej i internecie. Zaplanowano także direct mailing. Za planowanie i zakup mediów, w których wspierane są reklamą promocje, odpowiada Brand Connection. (JP)