Kraj

Cztery nagrody dla Polaków w Portorożu

W ramach konkursu Golden Drum w Portorożu polskie agencje zdobyły już pierwsze nagrody. W kategorii kampanie nagrody Golden Watch otrzymało...

W ramach konkursu Golden Drum w Portorożu polskie agencje zdobyły już pierwsze nagrody. W kategorii kampanie nagrody Golden Watch otrzymało łącznie 9 kampanii, z czego dwie przypadły polskim agencjom: Saatchi & Saatchi za kampanię “Freedom of Speech” dla Amnesty International i G7 za “Johnny 11 Palców” dla Heyah. W kategorii kampanii mediowych Brązowy Bęben trafił do Saatchi za tę samą kampanię “Freedom of Speech”. W kategorii kampanii niepublikowanych nagrodę Big Idea Award otrzymał Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji Publicis, za “Working people”.

W kategorii design & art direction łącznie przyznano 10 nagród, a jeden Złoty Bęben otrzymała agencja Reed Messe Vienna za pracę własną. W kategorii interactive było łącznie 6 nagród, z czego złoto przypadło agencji Camera Phone za stronę www.notlooking.co.uk. W kategorii TV promo przyznano dwie nagrody: jedną dla Canal Plus za “March of the Emperor” i dla NBA/ABC za “NBA Finals 2006 Legacy of Champions”. Łącznie w kat. kampanie mediowe przyznano 11 Bębnów, z czego złoto dla agencji Lifterine za pracę dla Pfizera.

Jak powiedział Tibor Barci, przewodniczący jury oceniającego kampanie, polskie prace należały do najlepszych, czego dowodem są aż dwie zdobyte nagrody. Ogólnie ocenił poziom w tej kategorii jako wysoki. Niewykluczone, że dzisiaj będą już znane short-listy w kategoriach TV, radio, prasa i outdoor. (AMS)