Kraj

Cyfrowy Polsat rozpoczyna kampanię reklamową i wprowadza nowy pakiet

Spółka Cyfrowy Polsat, właściciel platformy cyfrowej, rozpoczyna kampanię wizerunkową i prosprzedażową. Strategią i kreacją działań zajęła się agencja reklamowa Rozgłośnia....

Spółka Cyfrowy Polsat, właściciel platformy cyfrowej, rozpoczyna kampanię wizerunkową i prosprzedażową. Strategią i kreacją działań zajęła się agencja reklamowa Rozgłośnia. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Reklamy pojawiać się będą w wybranych stacjach TV, internecie, TV-guide’ach i dziennikach ogólnopolskich. Zdaniem Andrzeja Matuszyńskiego, dyrektora marketingu Cyfrowego Polsatu, w komunikacji nacisk położony będzie na familijność i różnorodność oferty. Jednocześnie właściciel platformy wprowadza nowy pakiet Mini w cenie 9,90 zł miesięcznie. Znajdą się w nim: Polsat, Polsat 2, Polsat Zdrowie i Uroda, TV4, TVP1, TVP2, TV Polonia, TVP Kultura, Puls, Mango24, TVN, TVN Siedem, TV Biznes, Viva, 4fun.tv, ITV, Tele 5 i Polonia 1 oraz wybrane stacje zagraniczne. Klienci mają do wyboru jeszcze dwa droższe pakiety Familijny i Relax Mix. Cyfrowy Polsat zmienił także logotyp. Obecnie na rynku promują się wszystkie trzy podmioty oferujące platformy cyfrowe. Oprócz Polsatu są to Canal Plus Cyfrowy (platforma Cyfra Plus) i ITI Neovision (platforma N, której debiut zapowiedziano na 12 października br.). (PM)