Kraj

NIEOFICJALNIE O PRZETARGU PTK CENTERTEL NA OUTDOOR

Prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu rozstrzygnie się przetarg na obsługę budżetu PTK Centertel, dotyczącego realizacji kampanii reklamy zewnętrznej. Z nieoficjalnych...

Prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu rozstrzygnie się przetarg na obsługę budżetu PTK Centertel, dotyczącego realizacji kampanii reklamy zewnętrznej. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że biorą w nim udział trzy firmy tego medium: AMS SA, Plakanda Int. i Europlakat Polska. Informacji na temat wysokości budżetu oraz dokładnego terminu rozstrzygnięcia przetargu nie udało się nam zweryfikować. Według danych pochodzących z firmy Media Watch, monitorującej wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce PTK Centertel wydał na nią w 1999 roku, kwotę 11,2 mln zł. Dało mu to 10 miejsce w rankingu największych reklamodawców w tym medium. W ubr. branża telekomunikacyjna uplasowała się, według tego kryterium, na piątym miejscu (wydatki osiągnęły poziom 33,7 mln zł), po koncernach tytoniowych, browarach, funduszach emerytalnych i sieciach handlowych. (JP)