Kraj

GEpard promuje w internecie ofertę samochodów i kredytów

GE Money Bank rozpoczął kampanię internetową swojej sieci GEpard. Jest to ogólnopolska sieć komisów samochodowych, które łączy wizualizacja, branding GEpard,...

GE Money Bank rozpoczął kampanię internetową swojej sieci GEpard. Jest to ogólnopolska sieć komisów samochodowych, które łączy wizualizacja, branding GEpard, polityka promocyjna, wspólne oferty etc. Kampania obejmuje największe portale internetowe, zamieszczone tam bannery mają kierować internautów na witrynę www.gepardauto.pl. Celem kampanii jest wsparcie działalności biznesowej dilerów, wzrost sprzedaży kredytów na używane samochody oferowane w GEpardzie, a także zbadanie zainteresowania ofertą kredytową. Wykorzystywane są trzy linie kreatywne: “Zdziwisz się, na co Cię stać”, “Używany samochów na kredyt?” i “Sprawdź, czym odjedziesz. Już za…”. Kampania potrwa do 24 listopada. (MG)