Kraj

Bądź szybki, spontaniczny i twórczy - namawia HP w kampanii drukarek

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. "Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste" - brzmi główny...

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. “Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste” – brzmi główny przekaz kampanii. Promuje ona nowe wielofunkcyjne urządzenia i drukarki HP Photosmart. Oparty na autorskiej koncepcji teamu film reklamowy jest połączeniem statycznej fotografii i nowoczesnej, modnej ostatnio na rynkach zachodnich dwuwymiarowej animacji. Do oprawy muzycznej wykorzystano specjalnie skomponowaną na tę okazję muzykę. Spot zaczyna się od animacji – na dynamicznym, kolorowym tle (pionowe paski) widzimy dwójkę rolkarzy wykonujących skomplikowane ewolucje. W końcu oboje rozpędzają się i wyskakują w powietrze. Ich ruch zostaje zatrzymany i animacja zamienia się w fotografię. Odkrywamy, że rolkarze to para młodych ludzi bawiących się w nowoczesnym mieście. Lektor sugeruje: “Bądź szybki”. Kolejna odsłona, tym razem w innych kolorach: małe dziecko podbiega do rodzica, który radośnie chwyta je w ramiona i podrzuca ponad siebie. Efekt końcowy: widzimy zdjęcie ojca i synka. Lektor przypomina: “Bądź spontaniczny”. Czerwone z kolei paski szybko zakrywają ekran i pojawia się oczekiwany produkt – urządzenie wielofunkcyjne HP Photosmart. Widzimy, jak drukuje się zdjęcie: sfotografowana przed chwilą para rolkarzy. Radość tworzenia, jaką dają urządzenia HP, podkreślają słowa lektora: “Bądź twórczy”. Słyszymy “HP Photosmart. To proste”. Wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania prasowa i internetowa oraz działania BTL, prowadzone zgodnie z tym samym przekazem. Reklamy prasowe pojawią się w tytułach lifestyle’owych, prasie codziennej, komputerowej oraz tygodnikach opiniotwórczych. Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do drukowania zdjęć z wykorzystaniem domowych urządzeń HP Photosmart i przekonanie ich, że drukując zdjęcia na drukarkach HP, można uzyskać prawdziwie fotograficzną jakość w niezwykle prosty sposób. Kampania telewizyjna potrwa do 31 października. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia. Film reklamowy będzie można już dziś zobaczyć w stacjach: TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Discovery, AXN, Reality TV, National Geographic, Canal Plus Sport, Europa Europa, Club, Hallmark, VH1. (MG)