Zagranica

Audi porównuje w reklamach ewolucję modelu A6 z podbojem kosmosu

Koncern Audi w swojej najnowszej kampanii reklamowej modelu A6 porównuje technologiczną ewolucję tego samochodu do kolejnych etapów podboju kosmosu. Audi...

Koncern Audi w swojej najnowszej kampanii reklamowej modelu A6 porównuje technologiczną ewolucję tego samochodu do kolejnych etapów podboju kosmosu. Audi podkreśla, że w swoim dążeniu do uzyskania samochodu idealnego opatentowało więcej nowych pomysłów niż amerykańska organizacja kosmiczna NASA. Kreację reklam przygotowała Bartle Bogle Hegarty, a budżet kampanii prowadzonej w Wielkiej Brytanii wynosi 5 mln funtów (telewizja, prasa i outdoor). Akcja spotu dzieje się w przestrzeni kosmicznej, z widokiem na Ziemię. W jego trakcie pojawiają się komunikaty: “To date, NASA have filed 6509 patents”, a po jakimś czasie (gdy kosmiczny prom okazuje się Audi A6): “To get to the A6, Audi have filed 9621 patents”. (“BrandRepublic”)