Kraj

Marcin Bołbot dyrektorem marketingu i sprzedaży RTV/AGD w Samsungu

Marcin Bołbot został nowym dyrektorem marketingu i sprzedaży działu RTV/AGD w Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Zastąpił na tym...

Marcin Bołbot został nowym dyrektorem marketingu i sprzedaży działu RTV/AGD w Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Rosatiego, który przeszedł do Media Saturn Holding (piszemy o nim również w dzisiejszym DS “MMP”). Marcin Bołbot rozpoczął pracę w Samsung Electronics Polska w 1997 r. na stanowisku menedżera ds. sprzedaży w dziale IT. W grudniu 2003 r. objął stanowisko dyrektora działu IT (za jego kadencji Samsung osiągnął pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży monitorów na polskim rynku). Marcin Bołbot za cel jako stawia sobie utrzymanie przez Samsunga pozycji lidera w sprzedaży telewizorów LCD i znaczące zwiększenie sprzedaży sprzętu AGD. Na stanowisku dyrektora działu IT Bołbota zastąpił Paweł Ziemiński, który przeszedł do Samsunga z firmy Tech Data Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż i marketing drukarek, monitorów oraz podzespołów komputerowych (w TDP pracował od 1999 r., w tym od 2002 r. na stanowisku szefa działu). Jego zadaniem jako szefa działu IT będzie rozwój sprzedaży w segmencie monitorów oraz zwiększenie udziałów w segmentach dysków twardych oraz drukarek laserowych. (MB)