Kraj

Vectra promuje swoje pakiety "W paczce najtaniej"

Operator kablowy Vectra prowadzi akcję promującą łączone pakiety usług - dostęp do internetu, telewizji i telefonu. Promocja jest częścią jesiennej...

Operator kablowy Vectra prowadzi akcję promującą łączone pakiety usług – dostęp do internetu, telewizji i telefonu. Promocja jest częścią jesiennej kampanii marketingowej “W paczce najtaniej”. W jej ramach trzyosobowe zespoły osób rozdają ulotki informacyjne w najchętniej odwiedzanych centrach handlowych wybranych miast. Na monitorach LCD, które mają na plecach, wyświetlany jest spot reklamowy Vectry. Akcja odbywa się w weekendy i obejmuje Radom, Wrocław, Olsztyn, Białystok, Elbląg, Kielce, Słupsk, Legnicę, Suwałki, Wałbrzych, Zabrze i Rudę Śląską. Kampania “W paczce najtaniej” obejmuje spoty w telewizjach lokalnych i stacjach radiowych, reklamę prasową, outdoor i działania BTL. Promocyjna oferta Vectry jest aktualna do końca br. Kreację kampanii ATL przygotowała agencja reklamowa A propos, media zaplanował i kupił dom mediowy Equinox. Akcja promująca łączone pakiety usług została przygotowana przez agencje House i Ackermann. (BG)