Kraj

Ziołopex zapowiada zmianę pozycjonowania marki Appetita

Ruszyła ogólnopolska promocja Warzywnej - marki Appetita. Konsument otrzyma aż 50 proc. przyprawy gratis. To jedyna tego typu promocja w...

Ruszyła ogólnopolska promocja Warzywnej – marki Appetita. Konsument otrzyma aż 50 proc. przyprawy gratis. To jedyna tego typu promocja w branży przyprawowej na rynku. – Wiąże się ona ze zmianą strategii firmy co do pozycjonowania marki Appetita – mówi Magdalena Sarnowska, brand manager Appetity. – Warzywna zyskała nową, krótszą nazwę (poprzednio: Przyprawa Warzywna), wzbogacono też kompozycję przypraw, a agencja Opus B odświeżyła layout opakowania – dodaje Agnieszka Szybowska z SCH Public Relations, odpowiedzialna za obsługę Ziołopeksu w ramach marki Appetita. W ślad za wprowadzonymi zmianami Appetita rozpoczęła silną kampanię reklamową produktu w prasie branżowej, kobiecej i w telewizji. Przewiduje też promocje i gadżety dla detalistów oraz konkursy dla konsumentów w prasie kobiecej i dziennikach lokalnych. Wejście na rynek produktu w promocyjnym opakowaniu wesprze kampania ATL i BTL. Nad całością kampanii czuwa dział marketingu Ziołopeksu. – Wkrótce nastąpi zmiana opakowań całej linii produktów jednorodnych, dzięki czemu podniesione zostaną ich walory estetyczne i użytkowe – dodaje Sarnowska. Ruszyła także świąteczna promocja dodatków do ciast i bakalii Ziołopeksu, za którą odpowiedzialny będzie dział marketingu firmy. (KH)