Kraj

Kraft Foods jako pierwszy komunikuje zdrowotne zalety kawy

Kraft Foods Polska komunikuje zdrowotne zalety kaw ze swojego portfolio. Firma zwraca uwagę, że kawa zawiera przeciwutleniacze, które pomagają zapobiegać...

Kraft Foods Polska komunikuje zdrowotne zalety kaw ze swojego portfolio. Firma zwraca uwagę, że kawa zawiera przeciwutleniacze, które pomagają zapobiegać chorobom nowotworowym i układu krążenia. Komunikacja ma także przeciwdziałać utrwalonemu wśród niektórych konsumentów przekonaniu, że kawa jest niezdrowa. Przekaz zapewnia także, że zdrowy człowiek może wypijać do 4 filiżanek tego napoju dziennie. Informacja o przeciwutleniaczach pojawiła się na opakowaniach marki Jacobs Kronung. Prowadzona jest także kampania prasowa polegająca na publikacji artykułów sponsorowanych i layoutów reklamowych. Obejmuje ona tygodniki opinii oraz “Gazetę Telewizyjną” i “Wysokie Obcasy”, a także internet. Autorem projektu jest agencja Alert Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Przewidziane jest też wsparcie PR akcji. Komunikacja dotyczy na razie marki Jacobs Kronung, ale obejmie w przyszłości także wariant Cronat Gold. Kraft Foods w przyszłym roku zamierza komunikować także o przeciwutleniaczach zawartych w czekoladzie. Jest to pierwsza na polskim rynku akcja informująca o prozdrowotnych walorach kawy, nie było także dotąd podobnej komunikacji dla czekolady. O przeciwutleniaczach od pewnego czasu informują natomiast producenci herbaty. (TW)