Kraj

Demo przygotowała dwie akcje dla nowych projektów motoryzacyjnej grupy PGD

Demo Effective Launching przygotowała dwie akcje dla grupy dilerskiej PGD. Jedna z nich dotyczy wsparcia otwarcia warszawskiego Centrum Motoryzacyjnego Toruńska,...

Demo Effective Launching przygotowała dwie akcje dla grupy dilerskiej PGD. Jedna z nich dotyczy wsparcia otwarcia warszawskiego Centrum Motoryzacyjnego Toruńska, miejsca, gdzie sprzedawane będą auta czterech marek: Fiat, Suzuki, Nissan i Ford. Demo odpowiada za strategię i kreację kampanii, która prowadzona będzie pod hasłem “Świat się zmienia”. Z kolei w Krakowie grupa PGD uruchamia salon Japan Motors (dwubrandowy – Suzuki i Nissan) i to otwarcie zostanie wsparte kampanią prasową i billboardową również przygotowaną przez Demo. Grupa PGD to jedyna w Polsce tego typu grupa dilerska. W jej skład wchodzą cztery autoryzowane salony dilerskie Forda (z Katowic, Warszawy i dwa z Krakowa) oraz sieć salonów Japan Motors (dwubrandowe punkty sprzedaży marek Suzuki i Nissan; uruchamiany właśnie w Krakowie salon jest czwartym punktem Japan Motors w kraju). Udział grupy PGD w całkowitej sprzedaży nowych aut w Polsce wyniósł w ub.r. 1,68 proc. (rok wcześniej – 1,39 proc.). Przychody grupy ze sprzedaży sięgnęły w ub.r. 365 mln zł. (MG)