Kraj

Nowe logo, zmieniona makieta, nowe działy w "Zdrowiu"

Miesięcznik "Zdrowie" (Wydawnictwo Murator) zmienił logo, nadtytuł, makietę, wprowadził nowe działy, kolory i czcionki. Jak informuje wydawca, przeobrażenia mają służyć...

Miesięcznik “Zdrowie” (Wydawnictwo Murator) zmienił logo, nadtytuł, makietę, wprowadził nowe działy, kolory i czcionki. Jak informuje wydawca, przeobrażenia mają służyć wzbudzaniu pozytywnych emocji u czytelników i mają zachęcać ich do dbania o zdrowie, dobrą kondycję i urodę. Głównymi adresatkami magazynu są kobiety w wieku 30-50+ lat. Pierwszym zmienionym numerem jest wydanie listopadowe, które wejdzie na rynek jutro. Magazyn wspiera promocja w magazynach i serwisach internetowych Wydawnictwa Murator oraz w punktach sprzedaży prasy. Promocję przygotował dział marketingu firmy odpowiadający za produkty zdrowotne. Nakład “Zdrowia” wynosi 81,5 tys. egz., a cena egzemplarzowa – 4,90 zł. (KP)