Kraj

Uzupełnienie: Przetarg Komex SA trudno uznać za rzetelny

W nawiązaniu do informacji na temat przetargu Komex SA, jaka ukazała się 20 października br. w Dziennym Serwisie "Media &...

W nawiązaniu do informacji na temat przetargu Komex SA, jaka ukazała się 20 października br. w Dziennym Serwisie “Media & Marketing Polska”, agencja reklamowa Just przesłała do redakcji list następującej treści:

“Just przystąpił do przetargu na obsługę reklamową marki 5-10-15 na zaproszenie firmy Synergy. Prezentacja przygotowanych materiałów odbyła się w połowie września br. Po czym na prośbę organizatora przetargu Just przesłał propozycje dopracowane zgodnie ze wskazaniami przekazanymi po prezentacji przez Synergy. Czekając na wyniki przetargu, na początku października br. zostaliśmy poinformowani o zakończeniu współpracy między firmami Komex i Synergy. Nie otrzymaliśmy jednak żadnej informacji na temat dalszego przebiegu lub też wyników przetargu, a jedynie informacje, że rekomendacje Synergy (w tym propozycja Just) zostały przekazane do firmy Komex i że dalszych informacji udzielać będzie prezes firmy Komex p. Maciej Maciejko. Dopiero 6 października br. udało nam się w rozmowie z nim dowiedzieć, iż firma Komex nie wybrała żadnej z propozycji oraz że zdecydowała o innym ulokowaniu budżetu i, jak wyraził się Maciej Maciejko, “przesunięciu planowanej aktywności na inne pola działalności”. Dlatego uważamy, że od tej chwili nie może być mowy o przetargu, jego rozstrzygnięciu czy też zgodnej z obowiązującymi normami formie formalnego i rzetelnego zakończenia bądź rozwiązania przetargu”.