Kraj

Clear Channel zainwestuje 30 mln zł w 2007 r.

Clear Channel Poland, firma z wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, chce zainwestować ok. 30 mln zł w rozwój oferty...

Clear Channel Poland, firma z wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, chce zainwestować ok. 30 mln zł w rozwój oferty w 2007 r. Gros inwestycji pochłonie rozbudowa sieci frontlightów 6×3 m, którą Clear Channel zaczął tworzyć pod koniec ub.r. Do końca tego roku sieć ma liczyć ok. 1 tys. takich nośników, co w ujęciu ilościowym daje niedawnemu debiutantowi czwartą pozycję w tym segmencie (po Cityboard Media, Stroerze i News Outdoor Poland). Jak mówi Anna Nowakowska, dyr. marketingu Clear Channel Poland, firma nie zamierza poprzestać na tym, a jej inwestycje we frontlighty 6×3 m mogą doprowadzić do zmian w tym segmencie. Drugim obszarem inwestycji Clear Channel w przyszłym roku będą backlighty 8×4 m. Firma rozważa także inwestycje w zupełnie nowy format z segmentu premium. W portfolio Clear Channel Poland są obecnie citylighty, frontlighty 4×3, 6×3, backlighty 8×4 m i nośniki w miejscu sprzedaży. Tegoroczne inwestycje firmy wynoszą ok. 20 mln zł. (JN)