Kraj

Coca-Cola organizuje 100 imprez plenerowych i 4 megaeventy

Coca-Cola rozpoczyna cykl przedświątecznych działań marketingowych. Program wpisuje się w kampanię "Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola". Na cykl działań...

Coca-Cola rozpoczyna cykl przedświątecznych działań marketingowych. Program wpisuje się w kampanię “Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”. Na cykl działań marketingowych, które mają budować wizerunek marki, złożą się: kampania mediowa (świąteczną piosenkę zaśpiewa Anna Szarmach), promocja kapslowa (codziennie do wygrania będą kamery wideo, a raz w tygodniu samochód) oraz działania eventowe. Coca-Cola zorganizuje cykl 100 lokalnych imprez i cztery megaeventy o charakterze plenerowym w największych miastach: Warszawie, Trójmieście, Krakowie i Wrocławiu. Będą to koncerty muzyczne połączone z kiermaszami świątecznymi. Imprezy odbywać się będą w cztery kolejne weekendy, poczynając od 26 listopada br. Ponadto w ramach akcji “Truck Tour” cały kraj odwiedzać będą czerwone ciężarówki Coca-Coli. W świąteczne akcje zaangażowane są: agencja Publicis, dom mediowy Starcom, agencja Impuls BTL odpowiedzialna za organizację imprez oraz Task Force Consulting (odpowiada za działania PR). (MKS)