Kraj

BROWAR RYAN NAMYSŁÓW REZYGNUJE Z KAMPANII REKLAMOWEJ

Browar Ryan Namysłów zrezygnował z przeprowadzenia jesiennej, multimedialnej kampanii reklamowej. Jej przedmiotem miało być wsparcie wprowadzenia na rynek piwa Ryan...

Browar Ryan Namysłów zrezygnował z przeprowadzenia jesiennej, multimedialnej kampanii reklamowej. Jej przedmiotem miało być wsparcie wprowadzenia na rynek piwa Ryan (proponowana wysokość budżetu nie została ujawniona). Według przedstawicieli browaru jednym z powodów tej decyzji był niski poziom prezentacji, jakich dokonały zaproszone do przetargu agencje reklamowe (m.in. Pożarowska i Proinwest Art). Plany przeprowadzenia kampanii zostały przełożone na wiosnę 2001 roku. Kolejny przetarg na obsługę jej budżetu kreatywnego i medialnego zostanie ogłoszony najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Do portfolio produktów browaru wchodzą następujące marki: Ryan Full, Rycerskie, Złoty Denar i Zamkowe. Głównym inwestorem jest amerykański fundusz Polish Chicago Investment Group. Po pierwszym kwartale br. udział tego browaru w polskim rynku piwa wyniósł 2,2 proc. (JP)