Kraj

Paweł Korzeniowski będzie reklamował internet Dialogu

Telefonia Dialog rozpocznie w najbliższą niedzielę kampanię wizerunkowo-produktową promującą ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu, której twarzą będzie Paweł Korzeniowski, aktualny...

Telefonia Dialog rozpocznie w najbliższą niedzielę kampanię wizerunkowo-produktową promującą ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu, której twarzą będzie Paweł Korzeniowski, aktualny mistrz świata i Europy w pływaniu. Dialog jest sponsorem polskiej kadry pływackiej (operator podpisał z Polskim Związkiem Pływackim kontrakt do 2009 r. wart ok. 1,5 mln zł i indywidualny kontrakt z Pawłem Korzeniowskim szacowany na 300-400 tys. zł). – Operatorzy na całym świecie wiążą się ze sportem. My zdecydowaliśmy się sponsorować pływaków, bo uważamy, że z tym sportem kojarzą się znacznie lepsze emocje niż np. z piłką nożną – mówi Marcin Olewnik, wiceprezes Dialogu odpowiedzialny za marketing. Sponsorem piłkarskiej reprezentacji narodowej jest Telekomunikacja Polska (TP SA podpisała kontrakt z Polskim Związkiem Piłki Nożnej), a należący do TP SA PTK Centertel (sieć komórkowa Orange) jest sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy (rozgrywek I ligi). Dialog przebudował swoją ofertę internetową (niższe ceny, nowe pakiety, łączone usługi telefonii stacjonarnej, internetowej i dostępu do sieci). Operator przygotował intensywną kampanię, której celem ma być budowa świadomości marki DialNet. – Z badań konsumenckich jasno wynika, że konsumenci oczekują transferu nieograniczonego ilością danych, chcą być pewni, że oferta jest uczciwa i stała. Chcą gwarancji, że cena z początku umowy nie wzrośnie po okresie promocji i że będą traktowani przez operatora z szacunkiem – mówi Piotr Wawrzynów, dyrektor pionu strategii i marketingu Telefonii Dialog. – Dlatego zdecydowaliśmy się na prosty i jasny komunikat, bez zbędnego “języka wirtualnych emocji” mówimy, że DialNet to nieograniczony dostęp do szybkiego i niezawodnego internetu w stałej cenie przez cały okres umowy – podsumowuje Wawrzynów. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w TVP, TVN-ie i Polsacie (głównie przy programach sportowych), reklamy pojawią się też w prasie i radiu regionalnym, a także na nośnikach outdoorowych (pojazdy komunikacji miejskiej). Kreację reklam przygotowała agencja Oskar Wegner, autorem pomysłu i scenariusza jest butik kreatywny Szczepanik i Żukowski, a filmy reklamowe wyreżyserował Marcin Ziębiński (produkcję zrealizowało ITI Film Studio). Planowanie i zakup mediów powierzono MPG Media Planning. (MB, MG)