Kraj

Alicja Basiewicz ma rozwijać markę OMD Ignition

Alicja Basiewicz, account manager z teamu PTC w domu mediowym Optimum Media OMD, będzie odpowiedzialna za rozwój marki OMD Ignition....

Alicja Basiewicz, account manager z teamu PTC w domu mediowym Optimum Media OMD, będzie odpowiedzialna za rozwój marki OMD Ignition. Wzmacnianie kompetencji kreatywnych grupy, wprowadzanie nowych narzędzi i gromadzenie wiedzy na temat niestandardowych działań w reklamie – tak zdefiniowane zostały zadania Alicji Basiewicz. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego, CEO OMD Poland (wkrótce CEO Omnicom Media Group Poland), Ignition będzie służyła wsparciem głównie Optimum Media OMD pozycjonowanej jako najbardziej kreatywna agencja mediowa, ale ma pracować także dla Macroscope OMD pozycjonowanego jako dom mediowy z silnym zapleczem badawczym. Ignition będzie na razie jedyną specjalistyczną marką pracującą na wyłączność dla grupy OMD Poland. Pozostałe specjalistyczne dywizje grupy (OMD Metrics, OMD Digital, OMD Mozaic) będą teraz pracowały dla wszystkich agencji Omnicom Media Group, czyli także dla PHD Poland i Easymedia. Rozpoczną funkcjonowanie pod nazwami OMG Metrics, OMG Digital i OMG Mozaic. (JN)