Kraj

Pepsi startuje z kampanią świąteczną i konkursem

Pepsi General Bottlers Poland rozpoczęła świąteczną promocję konsumencką pod hasłem: "W te święta niegrzecznym się dostanie". Kreacja, wykonana lokalnie, jest...

Pepsi General Bottlers Poland rozpoczęła świąteczną promocję konsumencką pod hasłem: “W te święta niegrzecznym się dostanie”. Kreacja, wykonana lokalnie, jest osadzona w konwencji platformowej gry komputerowej. Autorami kreacji są BBDO Warszawa i Proximity Poland. Promocja jest wspierana w kanałach sprzedaży, w telewizji oraz w internecie (współpraca z agencją interaktywną Digital One). Media zaplanował Media Direction OMD. Mechanizm promocji wykorzystał platformę mobilną i internetową z użyciem kodów spod nakrętek. Konsument wysyła kod spod promocyjnej nakrętki SMS-em i w zamian otrzymuje grę na komórkę lub dzwonek z kolędą, a jego zgłoszenie bierze codziennie udział w losowaniu nagród. Przy opracowywaniu zasad konkursu oraz platformy komunikacji z konsumentami na podstawie SMS-ów BBDO i Proximity współpracowały z agencją marketingu mobilnego EL2. (AMS)