M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BGŻ reklamuje kredyty na święta

Serwis Dzienny | 22 listopada 2006, 06:45

Bank BGŻ rozpoczyna nową kampanię reklamową Kredytu do wzięcia na święta. Pomysł kreatywny opiera się na przekazie, że dzięki atrakcyjnie...

Bank BGŻ rozpoczyna nową kampanię reklamową Kredytu do wzięcia na święta. Pomysł kreatywny opiera się na przekazie, że dzięki atrakcyjnie oprocentowanemu kredytowi (do 80 tys. zł na dowolny cel) standard tegorocznych świąt osiągnie rozmiar XXL. W konsekwencji choinki również przerosną standardową wysokość mieszkań klientów. Kampania obejmuje prasę (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Super Express", "Metropol", "Przekrój" i prasa lokalna), radio (30-s spoty w Radiu Zet, RMF FM i Radiu Złote Przeboje) oraz nośniki outdoorowe w 16 miastach. Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Erickson, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, materiały BTL (plakaty B1 i B2, ulotki, naklejki na witryny) przygotowała agencja MRM Momentum, a reklamy online - agencja Zentropy Partners. Kampania potrwa do 28 grudnia br. To już trzecia kampania komunikująca nowy wizerunek banku, z claimem: "Pieniądze są dla ludzi" (dwie poprzednie dotyczyły kredytu mieszkaniowego i oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,