Kraj

Robert Kudelski dyrektorem marketingu i reklamy w PWR SA

Robert Kudelski objął stanowisko dyrektora pionu marketingu i reklamy w Przedsiębiorstwie Wydawniczym "Rzeczpospolita" SA (PWR SA). Pokieruje nową strukturą, która...

Robert Kudelski objął stanowisko dyrektora pionu marketingu i reklamy w Przedsiębiorstwie Wydawniczym “Rzeczpospolita” SA (PWR SA). Pokieruje nową strukturą, która powstała po połączeniu działów reklamy i marketingu. Robert Kudelski poprzednio był marketing managerem w Hachette-Livre Polska. Pracował również m.in. w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, Wydawnictwie Juka-91, w dziennikach “Życie” i “Parkiet”. PWR SA jest wydawcą m.in.: “Detektywa”, “Zabytków Heritage”, “Za miastem”, “Farmera”, “Budownictwa na Wsi” i “Przeglądu Pszczelarskiego”. PWR SA jest również wydawcą książek kryminalnych, poradników i albumów. (JD)