Kraj

Rozpoczął się drugi etap poszukiwania twarzy Guess Watches

Zakończył się pierwszy etap światowej akcji poszukiwania twarzy Guess Watches Faces to Watch. Miał na celu odnalezienie kobiet i mężczyzn,...

Zakończył się pierwszy etap światowej akcji poszukiwania twarzy Guess Watches Faces to Watch. Miał na celu odnalezienie kobiet i mężczyzn, którzy są uosobieniem cech marki: mają naturalny wygląd, niebanalny urok osobisty, są dynamiczni, odważni i sexy. Polskiemu etapowi akcji towarzyszyła seria imprez Faces to Watch, które odbywały się między innymi w Sopocie, Krakowie i Warszawie. Poszukiwania miały charakter otwarty, umożliwiały również zgłoszenie kandydatury poprzez stronę internetową. Kolejną częścią etapu krajowego akcji jest głosowanie internautów na wyłonionych przez polskie jury kandydatów, 10 kobiet i 10 mężczyzn. Głosowanie internetowe rozpoczęło się 21 listopada br. na stronie www.facestowatch.com.pl. Wyniki krajowych wyborów online pomogą podjąć decyzję międzynarodowemu jury, które wybierze ostatecznych zwycięzców akcji. Finałowa para zostanie wyłoniona w kwietniu 2007 roku na imprezie towarzyszącej targom Basel World Watch and Jewelry Show. Międzynarodowemu jury będzie przewodniczyć Paul Marciano, wiceprezes zarządu Guess Inc. Nagrodą dla finalistów jest udział w światowej kampanii reklamowej marki Guess. Wyłącznym dystrybutorem zegarków marki Guess w Polsce jest firma Zibi. (KH)