M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Added Value wejdzie do Rosji, nie wyklucza współpracy kapitałowej ze Stratosferą

Serwis Dzienny | 22 listopada 2006, 06:45

Należąca do holdingu WPP Group sieć doradztwa marketingowego Added Value zamierza rozszerzyć obecność w regionie. - Myślimy przede wszystkim o...

Należąca do holdingu WPP Group sieć doradztwa marketingowego Added Value zamierza rozszerzyć obecność w regionie. - Myślimy przede wszystkim o biurze w Rosji - mówi Liz Musch, CEO Europe w Added Value. Przyznaje, że sieć ma już zidentyfikowany cel przejęcia, ale nie podaje szczegółów.

Liz Musch stwierdziła także, że Added Value nie wyklucza w przyszłości współpracy kapitałowej lub nawet akwizycji polskiej firmy Stratosfera. Od niedawna Stratosfera, która działa obecnie pod nazwą Stratosfera Added Value, stała się partnerem sieci. Ten model współpracy jest realizowany tylko na rynku polskim. W pozostałych krajach Added Value jest obecna bezpośrednio.

Liz Musch wiąże duże nadzieje z Polską i liczy m.in. na obsługę sieciowych klientów. Nie wyklucza także, że narzędzia Sratosfera Added Value będą wykorzystane na innych rynkach. Added Value powstała w 1998 r. Specjalizuje się w brand marketingu, innowacjach rynkowych i optymalizacji komunikacji. Wprowadziła wiele technik, które stały się światowym standardem branży, takich jak: Bull's Eye, Market Mapping czy 5W. Z jej usług skorzystały m.in.: Colgate-Palmolive, Coca-Cola, Danone, GlaxoSmithKline, Harley-Davidson, Levi's, Nestle, Virgin, Vodafone, Volkswagen, Shell, Unilever. Polska jest czternastym krajem, w którym pojawia się Added Value. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,