Kraj

Marka Królewskie świętuje 90 lat Legii Warszawa

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wykorzystuje w swojej komunikacji marketingowej 90. rocznicę powstania klubu Legia Warszawa. Agencja Locomotiva zaprojektowała okolicznościową...

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wykorzystuje w swojej komunikacji marketingowej 90. rocznicę powstania klubu Legia Warszawa. Agencja Locomotiva zaprojektowała okolicznościową etykietę piwa Królewskie. Została ona umieszczona na butelkach o niestandardowej pojemności 0,65 l. Oprócz butelek Locomotiva przygotowała także opakowanie zbiorcze – karton. Projekty graficzne nawiązują do barw klubowych, zaś tekst na kontretykiecie butelki przypomina o wyjątkowej rocznicy. Urodzinowa kampania przebiega pod hasłem “Królewskie murem za Legią stoi”. Marka Królewskie jest sponsorem Legii Warszawa od trzech lat. Produkt jest dystrybuowany w regionie Mazowsza, dlatego nie ma precyzyjnych danych dotczących udziałów rynkowych tej marki. (TW)