Kraj

Leo Burnett Warszawa najmocniej reprezentowana w finale konkursu Epica

Podczas 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu doszło do preselekcji zgłoszonych prac. W finale weźmie udział 19 reklam...

Podczas 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu doszło do preselekcji zgłoszonych prac. W finale weźmie udział 19 reklam autorstwa polskich agencji reklamowych (spośród 83 zgłoszonych). Najwięcej prac pochodzi od Leo Burnett Warszawa (8). Pozostałe reklamy zostały zrealizowane przez JWT (4), Grey Worldwide Warszawa i Arc Worldwide (po 2) oraz TBWA/Warszawa, Saatchi & Saatchi i Alabama (po 1). Łącznie do konkursu wpłynęły 5454 prace, w ubiegłym roku było poniżej 5 tys. Maksymalnie jury może przyznać 60 nagród w kategoriach tematycznych, w tym dwa Grand Prix, w kategorii film i w kategorii print lub inne media. Ogłoszenie wyników nastąpi pod koniec tygodnia. Gala wręczenia nagród odbędzie się 26 stycznia 2007 r. w Sztokholmie. (AMS)