Kraj

Egmont wprowadza nowy tytuł z rodziny "W.I.T.C.H." i planuje promocję

"Styl W.I.T.C.H." jest nowym miesięcznikiem dla dziewczynek w wieku 10-13 lat wydawnictwa Egmont Polska. Jego regularne wprowadzenie na rynek poprzedził...

“Styl W.I.T.C.H.” jest nowym miesięcznikiem dla dziewczynek w wieku 10-13 lat wydawnictwa Egmont Polska. Jego regularne wprowadzenie na rynek poprzedził numer zerowy opublikowany w maju br. jako wydanie specjalne dwutygodnika “Czarodziejki W.I.T.C.H.” adresowanego do dziewczynek 7-12-letnich. “Styl W.I.T.C.H.” ma charakter lifestyle’owy. Wypełniają go m.in.: komiks, quizy, porady z zakresu mody i urody, informacje o gwiazdach i wydarzeniach kulturalnych. Do każdego numeru dołączane są gadżety. “Styl W.I.T.C.H.” ma nakład 80 tys. egz., cenę 5,95 zł, objętość 52 strony. Strona reklamowa w magazynie kosztuje 8 tys. zł, IV okładka – 10 tys. zł. Debiut miesięcznika wspiera kampania przygotowana przez MPG Media Planning (media, w tym liczne stacje telewizyjne) i agencję DSK (kreacja). “Czarodziejki W.I.T.C.H.” przygotowują się natomiast do wydania setnego numeru w lutym 2007 r. Egmont ogłasza z tej okazji konkurs na projekt okładki do tego numeru. Na uczestników zabawy czeka ponad 700 nagród. Konkurs będzie promowany w telewizji Jetix, w komiksie “W.I.T.C.H.” oraz w internecie. “W.I.T.C.H.” jest brandem międzynarodowym. Czasopismo “Czarodziejki W.I.T.C.H.” jedynie w Polsce ukazuje się jako dwutygodnik, na pozostałych rynkach jest miesięcznikiem. (KP)