Kraj

Stroer stawia nowe blow-upy, planuje znaczne poszerzenie sieci w 2007 r.

Firma reklamy zewnętrznej Stroer pozyskała trzy nowe lokalizacje pod reklamy wielkoformatowe w Warszawie. Od stycznia 2007 r. będzie wyłącznym dysponentem...

Firma reklamy zewnętrznej Stroer pozyskała trzy nowe lokalizacje pod reklamy wielkoformatowe w Warszawie. Od stycznia 2007 r. będzie wyłącznym dysponentem powierzchni na budynku Bumaru (al. Jana Pawła II), na Hotelu Saskim (pl. Bankowy) i dwóch ścian na budynku przy skrzyżowaniu ulic Sikorskiego i Sobieskiego. Wszystkie mają powyżej 300 mkw., a powierzchnia na budynku Bumaru blisko 500 mkw. Polski oddział Stroera współpracuje z dywizją Blow Up Media należącą do koncernu (w Polsce ta marka jeszcze nie zadebiutowała). Za sprzedaż wielkiego formatu odpowiada dział, którym kieruje Piotr Pająk. Stroer dopiero zaczyna budować pozycję w segmencie reklamy wielkoformatowej. Do końca przyszłego roku ma poszerzyć ofertę powierzchni wielkoformatowych do kilkudziesieciu w ośmiu największych miastach Polski. (JN)