Kraj

Twenty Four Seven nagrodzona w dwóch kategoriach Złotych Spinaczy

Agencja PR Twenty Four Seven zwyciężyła w dwóch spośród dziewięciu kategorii czwartej edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm...

Agencja PR Twenty Four Seven zwyciężyła w dwóch spośród dziewięciu kategorii czwartej edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations (ZFPR). Twenty Four Seven otrzymało najwyższe noty od jury w kategoriach: komunikacja wewnętrzna (dla Arcelor Huta Warszawa za kampanię “Usuwamy niebezpieczniki!”) i corporate social responsibility (dla Fundacji Ronalda McDonalda i McDonald’s Polska za kampanię “Nie nowotworom u dzieci!”). W kategorii PR korporacyjny pierwsze miejsce przypadło agencji ComPress za kampanię Pepsi Fest dla Pepsi Cola General Bottlers Poland, a w kategorii PR produktu – agencji Sigma International (Poland) za kampanię “Meteowrażliwi – Ogólnopolski Program Edukacyjny” dla US Pharmacii. W kategorii kampania edukacyjna zwyciężyła kampania “Zróbmy dobry klimat” WWF Polska. Natomiast w kategorii public affairs & lobbying wyróżniono kampanię “Łódzkie lofty – pierwsze w Polsce” dla Opal Property Developments agencji Telma Group Communications. W kategorii kampania społeczna zwyciężyła akcja Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF “Przepustka do życia”, w kategorii event – akcja przygotowana przez Grupę Eskadra – “Smok z 650 tysięcy kapsli Tymbark” dla Maspex Wadowice. Nie było zgłoszeń w kategorii kampania kryzysowa. W sumie zgłoszono 61 projektów. (KP)