Zagranica

MTV realizuje globalny projekt związany ze Światowym Dniem AIDS

Stacja muzyczna MTV rozpoczyna multimedialną kampanię reklamową promującą Światowy Dzień AIDS, który przypada 1 grudnia br. Projekt od strony kreacji...

Stacja muzyczna MTV rozpoczyna multimedialną kampanię reklamową promującą Światowy Dzień AIDS, który przypada 1 grudnia br. Projekt od strony kreacji przygotowało siedem wiodących światowych agencji reklamowych: 180 Amsterdam, Cake, Lowe Worldwide, Ogilvy, Wieden & Kennedy, 12 i Young & Rubicam. Działania prowadzone są pod hasłem “Włącz telewizję”. 24 różne spoty telewizyjne emitowane będą we wszystkich kanałach MTV na całym świecie, których widownia przekracza miliard osób. Kampania dodatkowo prowadzona będzie na stronach internetowych oraz platformie MTV – pod adresem www.staying-alive.org/turnontv. Spoty pokazują przede wszystkim sytuacje, w których można zarazić się wirusem HIV, oraz informują o tym, jak zapobiec zarażeniu się. Reklamy emitowane będą bezpłatnie przez nadawców radiowych i telewizyjnych. (“BrandRepublic”)