Kraj

Sony Poland wykorzystuje spoty agencji reklamowej Fallon

Sony Poland prowadzi działania reklamowe i marketingowe promujące linię telewizorów LCD Bravia. W telewizji emitowane są spoty pt. "Paint", które...

Sony Poland prowadzi działania reklamowe i marketingowe promujące linię telewizorów LCD Bravia. W telewizji emitowane są spoty pt. “Paint”, które przygotowała agencja reklamowa Fallon, ta sama, która zrealizowała kilkakrotnie nagradzany poprzedni film “Balls” dla Bravii (Sony nie pracuje już z tą agencją). Film pokazuje “eksplozję koloru” – do jego realizacji użyto 70 tys. litrów farby, którą rozbryzgano na elewacji wieżowca mieszkalnego. Kreacja nawiązuje do hasła Sony “Colour like no other”. Planowaniem i zakupem mediów dla Sony zajmuje się Optimum Media OMD. Rownolegle prowadzona jest promocja sprzedaży telewizorów Bravia – każdy, kto do 22 grudnia kupi co najmniej 32-calowy telewizor tej linii, dostanie na pół roku abonament i dekoder platformy cyfrowej N (ITI Neovision). Za realizację promocji i jej wsparcie (standy i ulotki w wybranych sklepach RTV) odpowiada agencja IQ Marketing. (MB)