M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ad.meritum tworzy pakiety prasowe

Serwis Dzienny | 28 listopada 2006, 06:45

Ad.meritum, spółka świadcząca usługi outsourcingu biura reklamy, wprowadza do oferty pakiety prasowe. Ad.meritum pogrupował tytuły ze swojego portfolio w sześć...

Ad.meritum, spółka świadcząca usługi outsourcingu biura reklamy, wprowadza do oferty pakiety prasowe. Ad.meritum pogrupował tytuły ze swojego portfolio w sześć głównych pakietów - Meritum Młodzi, Meritum Lifestyle, Meritum Biznes, Meritum Sport, Meritum Prestiż i Meritum Moto. Chce promować wśród reklamodawców kupowanie zasięgu w grupach celowych, a nie pojedynczych tytułów. Jak mówi Michał Janiak, dyr. generalny Ad.meritum, gotowe pakiety z oferty podstawowej są tylko punktem wyjścia do rozmowy z klientem, któremu spółka ma oferować rozwiązania szyte na miarę. Pierwsze takie projekty już zrealizowała. Oprócz korzystnego zakupu powierzchni reklamowej (ok. 20-30 proc. niższa cena w porównaniu z zakupem pojedynczych tytułów) Ad.meritum może uatrakcyjnić ofertę np. o product placement czy artykuły sponsorowane w tytułach objętych sprzedażą pakietową. Przy tworzeniu pakietów spółka chce współpracować także z wydawcami, których na stałe nie reprezentuje w kontaktach z rynkiem reklamowym. Pierwsze rozmowy w tej sprawie są właśnie prowadzone. Przypomnijmy, że Ad.meritum, spółka należąca do CR Mediów, obsługuje m.in. tytuły: "Angora", wydawcę "Eurostudenta", "Max Magazin", "Gazetę Bankową" i "Magazyn Golf". (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,