Kraj

DSK i Vizeum przygotowały projekty wsparcia marek Viera i Lumix

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high...

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high definition oraz V-real gwarantują wyjątkową jakość obrazu, głębię czerni i doskonałe odwzorowanie obrazu. Kampania pod hasłem: “Stworzyliśmy obraz równy naturze. Przeżyj to!”obejmuje telewizję (spoty w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TVN24 oraz w kanałach tematycznych: Hallmark, AXN, National Geographic, Ale Kino!, Travel Channel i sieci kin Cinema City), reklamy prasowe (tygodniki opini, magazyny dla kobiet i mężczyzn oraz magazyny wnętrzarskie), a także internet. Równolegle Panasonic rozpoczął też kampanię wprowadzającą na rynek swojej pierwszej lustrzanki Panasonic Lumix DMC-L1 z obiektywem Leica. W wyselekcjonowanych sieciach najlepszych sklepów fotograficznych znalazły się materiały POS, a ogłoszenia prasowe ukazują się między innymi w takich tytułach jak: “Forbes”, “Sukces”, “Men’s Health”, “Elle”, “Twój Styl”. Nad realizacją obu kampanii pracują agencja DSK i dom mediowy Vizeum. (MB)