Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high definition oraz V-real gwarantują wyjątkową jakość obrazu, głębię czerni i doskonałe odwzorowanie obrazu. Kampania pod hasłem: “Stworzyliśmy obraz równy naturze. Przeżyj to!”obejmuje telewizję (spoty w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TVN24 oraz w kanałach tematycznych: Hallmark, AXN, National Geographic, Ale Kino!, Travel Channel i sieci kin Cinema City), reklamy prasowe (tygodniki opini, magazyny dla kobiet i mężczyzn oraz magazyny wnętrzarskie), a także internet. Równolegle Panasonic rozpoczął też kampanię wprowadzającą na rynek swojej pierwszej lustrzanki Panasonic Lumix DMC-L1 z obiektywem Leica. W wyselekcjonowanych sieciach najlepszych sklepów fotograficznych znalazły się materiały POS, a ogłoszenia prasowe ukazują się między innymi w takich tytułach jak: “Forbes”, “Sukces”, “Men’s Health”, “Elle”, “Twój Styl”. Nad realizacją obu kampanii pracują agencja DSK i dom mediowy Vizeum. (MB)