M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartle Bogle Hegarty rozpocznie współpracę z NYC Marketing

Serwis Dzienny | 29 listopada 2006, 06:45

Władze Nowego Jorku liczą na wzrost ruchu turystycznego po tym, jak agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na...

Władze Nowego Jorku liczą na wzrost ruchu turystycznego po tym, jak agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługę NYC Marketing. NYC Marketing to organizacja, która powstała rok temu w celu nadzorowania marketingu, turystyki i większych eventów w Nowym Jorku. BBH pokonał w przetargu dwie inne nowojorskie agencje, Arnold i Lowe, które ubiegały się o budżet wartości 15-20 mln dol. Miastu zależało przede wszystkim na tym, by wybrana agencja była ekspertem pod kątem nowoczesnych mediów, interaktywności i marketingu mobilnego. Ponadto miasto szukało podmiotu będącego częścią międzynarodowej sieci i dysponującego wielonarodową kadrą po to, by uruchomić więcej biur NYC Marketing poza terytorium Stanów Zjednoczonych. Przetarg nadzorował George Fertitta, wieloletni menedżer związany z reklamą, a od czerwca br. przewodniczący NYC Marketing. BBH stworzy kampanię wizerunkową miasta, rozwinie reklamę na meblach miejskich oraz przygotuje program mający przyciągnąć zagranicznych turystów. Na początku tego roku burmistrz Nowego Jorku Michael Bloomberg stwierdził, że do 2015 r. miasto odwiedzać będzie rocznie 50 mln turystów. W tym roku liczba ta wyniesie 43 mln. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,