CCC, producent obuwia, prowadzi przegląd agencji reklamowych i studiów filmowych. Jego celem jest wyłonienie partnera do przygotowania kreacji przyszłorocznej kampanii...
CCC, producent obuwia, prowadzi przegląd agencji reklamowych i studiów filmowych. Jego celem jest wyłonienie partnera do przygotowania kreacji przyszłorocznej kampanii telewizyjnej. Obecnie dla CCC wszystkie projekty reklamowe przygotowuje agencja 4 Fame Branding, zaproszona do prowadzonego przez marketera przeglądu. Jak powiedział Krzysztof Śliwiński, dyr. marketingu CCC, decyzja o tym, kto zaplanuje i kupi media do przyszłorocznych kampanii, jeszcze nie zapadła. Do tej pory marketer pracował z MediaCom Warszawa, najpierw poprzez agencję, a ostatnio bezpośrednio. CCC pracuje obecnie nad debiutem kolejnej marki sieci sklepów. Oprócz CCC i uruchomionej przed kilkoma miesiącami Quazi ruszy sieć pod marką Boti. - Będzie to marka masowa, adresowana do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sklepy Boti pojawią się w miastach pow. 15 tys. mieszkańców - zapowiada Krzysztof Śliwiński. W przyszłym roku sieć Boti będzie liczyła do 100 sklepów, docelowo ma ich być ok. 700. (JN)
Czytaj więcej na temat: MediaCom Warszawa, Śliwiński Krzysztof, 4 Fame Branding, CCC SA, Quazi, Boti