M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Forbes" i "Newsweek" zintegrowały działy marketingu, nowym kieruje Andrzej Stepanów

Serwis Dzienny | 29 listopada 2006, 06:45

Miesięcznik "Forbes" i tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zintegrowały działy marketingu. Szefem nowo utworzonego działu został Andrzej Stepanów, dotychczas...

Miesięcznik "Forbes" i tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zintegrowały działy marketingu. Szefem nowo utworzonego działu został Andrzej Stepanów, dotychczas odpowiedzialny za marketing "Forbesa". - Zdecydowaliśmy się połączyć oba działy pod jego kierownictwem, gdyż widzimy możliwości realizacji wielu synergii, a także brand extension i kreowania nowych produktów związanych z tymi tytułami - mówi Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy "Newsweeka" i "Forbesa". Andrzej Stepanów pracował wcześniej kilka lat w "Pulsie Biznesu", gdzie odpowiadał za strategię i komunikację marketingową oraz stworzył i prowadził dział konferencji dziennika, a także w tygodniku "Polityka", gdzie kierował działem promocji. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,